ciceklianne benimde ilk bebeğim evet anne yanı olan modeli bebek 1 yaşına gelene kadar odada bizimle olmasını tercih ediyoruz küçük beşiklerden de almayı düşünmedik çünkü bebek çok kısa süre yatıyor ve güvenli gelmedi bu daha güvenli büyüyünce ara katı indiriyorsun altta yatıyor çok kullanışlı bide ahşap vs çocuğun yaralanma ihtimali oluyor bunda çok daha güvenli bide açıkcası bende eşimde çok uzun insanlarız bebeğimiz için kalıcı bişey olsun istedik hızlı uzayacağını tahmin ettiğimiz için bu modeli aldık ayrıca bebek ilk zamanlar çok fazla uyanıp anneyi emme ihtiyacı oluyor sezeryan planlıyoruz benim yanımda yakınımda olması beni çok daha rahatlatır diye düşünüyorum bu markayı arkadaşım çok tavsiye etti çocuk büyüdüğü zaman dahi oyun parkı olarak kullanılabilecek bir ürün birde içinden atlayamıyor dern olduğu için umarım sağlıklı sıhhatli kucağınıza almak nasip olur 🙏🏻