Elif_56 Ya utanarak yazıyorum ama iki gündür büyük abdestimi yaparken kan gibi birşey geliyor peçeteye sizce kötü bir durum mu söz konusu yoksa normal mi ilk hamileliğim tedirgin oluyorum yardımcı olur musunuz 🤲😩
Mavimi Elif_56 büyük abdestinizi yaparken çok ıkınmayın kendinizi salın gelirse gelir belki zorlandıysanız da böyle olmuş olabilir
Duygu_nur52 Doktora gitmenizi tavsiye ederim kan kırmızı ise tehlikeli diyorlar ama Rabbim yardımcınız olsun güzel haberler alırsınız benimde bugün kasıklarım felaket ağrıyor iğne vurulcam çok kötü hissediyorum kendimi
Elif_56 Duygu_nur52 ya inşallah bende çok tedirgin oldum inşallah rabbim korur kötü birşey cikmaz randevu bulamadım olsa gitcem sadece pazartesi gününe alabildim
Churcill Elif_56 başlarda bende de oluyordu basur gibi damar şişmesi bile olmuştu sonra kabızlık durumu geçti. O zamanlar duphalac kullanmıştım bi kaç kez. Kanın arkadan geldiğinden emin olun bişey olmaz inşallah kendinizi kabız yapmamaya çalışın