Bal1234 merhaba öncelikle çok geçmiş olsun, bebişinizi sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum.
3 kaybın sebebi neydi acaba.
Bende 1 hafta önce 8 haftalık düşük yaptım ve açıkçası daha sonra bebek istersem yine aynı olur mu ya da gerçek sebebi ne diye korkuyorum.
Doktorlar hastanede hep çok güzel şeyler söylüyorlardı ertesi günü düşük yaptım