Edaozan gulsahtky benimde doktorum emine hnmdı bayram olduğu için nöbetçi doktor haticenhsnım da yaptım önce kontrol ediyor sezeryanmı normalmi diye ücret yatırıp odaya çıkıyosun detaylı sormk istediklerini sorabilirsin
Edaozan Rabiamesut01 ilk doğumum o yüzden bilmiyordum nasıl bişey suni sancı ve kendi sancımla doğum yaptım 7saatlik bekleme sürecim oldu 10cm ulaştığı zaman doğuma alındım