36 haftalık hamileyim son zamanlarda ruhsal olarak çökmüş durumdayım. Çok şükür fiziksel olarak daha iyiyim ama bu ruh hali beni bitirdi. Hiç kimseye hiçbir şeye tahammülüm yok ki çok sabırlı bir insandım. Sürekli ağlıyorum her şeye. İnsan görmek istemiyorum vs vs bir sürü şey. Sinir ve tahammülsüzlük beni bitiriyor resmen ruhsal olsrak. Bunu başka yaşayan var mı? Normal midir yani ?