Kelleden birsey olmaz bence ya ilk kızıma hamileyken çok içtim bağışıklığı çok güçlü ben ona buluyorum kolay kolay hastalanmadan büyüdü maşallah şimdi yine hamileyim yine içiyorum kendimiz yaparız biz hep dışarıdan zaten içmem genel olarak da hijyenik olduktan sonra bisey olmaz bence işkembe falan daha riskli hijyen açısından