Merhaba canım anneler. Bugün 37+0 oldum. Bir süredir camı üstten açıp öyle uyuyordum hava sıcak diye. Dün gece yağmur yağdı biraz serindi havalar. Sabaha karşı afedersiniz gaz sancısı gibi karnım ağrımaya başladı bir tane gazım oldu geçti 🫣 özür dileyerek soruyorum 🙏 karın ağrım devam ediyor kasıklarımda batışmalar var sanki gaz sancısı gibi ama gazım ya da tuvaletim yok. Acaba doğum sancım mı başladı? Bayram tatili olduğu için doktoruma da gidemiyorum. Takip edicem sıklaşırsa acile gidicem tabiki ama sancı bu şekilde olur mu size sormak istedim