Aynı durum bende de vardı. 18. Haftadan 25. Haftaya kadar zaman zaman yeşil akıntı görüyordum. Doktoruma söyledim enfeksiyon olabilir deyip idrar tahlili ve kan tahlili istedi. Her ikiside temiz çıkmıştı. 25. Haftama girdiğimde bel ağrısı çekmeye başladım rahmin büyüdüğüne yandaki bağların gerildiğine yorumladım çünkü doktorumda bu haftalardan sonra bel ağrısı çekebilirsin demişti. 25. Haftanın son gününde birden wcde idrarımda kanama gördüm. Peçeteyle sildiğimde de adet olur gibi kan geldiğine şahit oldum hemen acilden hastaneye gittim gece. Doktorum geldi doğumhanede çatala yatırıp alttan muayene ederek baktı. Vajinal ultrason çubuğunu çıkardıktan sonra vajinamdan kan boşaldı resmen. O anda da belimdeki şiddetli ağrı geçti. Sadece tek belirti buymuş bende. Ne kaşıntı, ne idrar yaparken yanma hiçbir şeyim yoktu bel ağrısı dışında. İdrara geçmeyen rahim ağzında oluşan bi bakteri enfeksiyonu varmış. 3 gün boyunca biokadin fitil kullandım bebeğe ilerlememesi gerektiğini, plesentaya zarar verip erken doğuma sebebiyet verebileceğini söylemişti doktorum. daha sonra erken doğum riski oluşmasın diye progestan kullanmaya başladım. Şu an 35. Haftamdayım bir daha sıkıntı yaşamadım ama dilerseniz bi vajinal ultrasonla bakılmasını teklif edin. Ne yazık ki hastalar karşı çıktıkları için vajinal ultrasonla bakmaktan kendileri de çekiniyorlar, sağ olsun benim doktorum çok fazla derine gitmeden bakıp anlamıştı o kadarla bile yoğun bir akıntı gelmişti. Umarım böyle bir sorunla karşılaşmazsınız her bünyede farklı oluyor tabii ki, fakat yeşil akıntı bir tık daha önemli. Detaylıca takip edilmesi gerek