20 haftalik hamileyim şu an bebek 290 gr bobrekte büyüme olduğu söylendi ve amniyo sivimda azalma olduğu söylendi bunlara bağlı olarak bebeğin şu an da 19 hafta ile uyumlu olduğu söylendi yardımcı olur musunuz bunlara bebek için bir sorun yaratır mı çok korkuyorum ne yapmam lazım biraz yorulsam çok ağrı giriyor sürekli sivil azalıyorsa diye düşünmekten perişan oldum