Hafsa1 Bir doktora daha görünün ,çatınız dar değilse neden boş yere sezaryen olasınız. Ben yeni sezaryen oldum,mecburi idi.. İmkanım olsa direk normal isterdim,sezaryen ameliyat sonrası çok zor geçiyor…. Sezaryen yapınca Ekstra ödenek vs alıyorlar diye biliyorum ,bu yüzden yapmış olabilir.Güvenmeyin başka doktora da gösterin