37+6 günlük olduk bu gün dünden beri mide bulantım War bebek kendini sertleştiriyor kasıyor öyle hareket ediyor karnım taş gibi uykularım çok dnegesiz uyuyamıyorum suyunda az bişey azlık wardi en son
Çok hâlsizim terliyorum sürekli kalkıp merdiven inip cikayim diyorum ölü gibiyim hiç mecalim yok neden böyleyim fikir verebilecek warmi kendime gelmek istiyorum artık sağ sağlim doğsun istiyorum çok değişik hissediyorum bu gün