Gerçekten bu boş konuşan cahil insanlardan nefret ediyorum bana da sürekli boş boş konuşuyorlar yok şöle aşağıda böle sivri niye sivri kız demiş doktor ama erkek bence yok efendim işte nie adını kurandan koymadın vs vs ağzı olan konuşuyor o yüzden boşver hepsini doktorunu dinle gerisini önemseme