Ben daha 16 haftalık hamileyim ancak doğumdan asırı korkuyorummm . Su aralar sürekli nasıl doğurucam diye düşünmelten kendimi alıkoyamıyorum. Normal zaten imkanı yok doğuramam ama sezeryanda da sonrası cok zor oluyor falan diyip korkutuyolar gerçekten ağlamak istiyorum 😭😭 bide genel anestezili spinal sezeryan falan varmış oofff . Bu korku sadece bana has mı?