Benim 2 ayı geçti hala ürünlerim tamamlanıp gelmedi. Dolap ile şifonyer 1.5 ayda geldi yatak piyasada yok. Eşim geçen gün aradı bir sürü tartıştı satana kadar bir ayda max göndeririz diyorsunuz parayı alınca oyalıyorsunuz diye. Haklı. Çok ucuz modellerin kalitesi çok kötü imkanın var ise gidip mağazada gör ama teslimat süreleri sıkıntılı dediğim gibi