Bu bebekten bebeğe değişen bir şey canım. Biz 1 numara sadece bir paket kullandık 40lı, kimi 3-5 tane kullanır kimi paketlerce. Ben 2.5-3 aylıkken 3 numara kullanıyordum bir tanıdık vardı oğlu 10 aylıktı o zaman 3 numara kullanıyordu.
Bence 1 numaradan bir paket, diğerlerinden ikişer tane alabilirsin. Tabi bebeğe pişik yapma durumu vs de var onu da göz önünde bulundurmak gerek