Kızlar Merhaba iyi bayramlar herkese öncelikle 🌸 17+3 haftadayım iki gündür sol kasığımda ağrılar oluşmaya başladı yürürken sol kasığıma batıyor ağrı giriyor yataktan kalkarken ayağa ağrı oluyor yine sol kasıgımda başına gelen var mı randevuma var size sormak istedim normal ağrılar mı