Siineemm Bugün tam 6 haftalık olduk ama bugüne kadar hiç bulantı kusma iştahsızlık yaşamadım. 3. Haftada hafif kasık ağrım vardi o da yok artık sizde de öyle oldu mu acaba hiç belirti olmaması normal mi??
Kvsr_cvlk Siineemm kisiden kişiye değişiyor bende 10. Haftada başlamiştı 4 5 hafta mutfağa giremedim her koku midemi bulandıriyordu
Ezgiaek Herkeste belirtiler cok farklı oluyor. Ben de 6 haftada biraz acıkmalarım sıklaşmıştı başka belirti yoktu. 7-8 hafta olunca da aşırı uyku ve halsizlik oldu
gulle1221 Lütfen bana yardım edin, bugün 1 ay 5 gündür adet görmedim kokulara karşı hassasiyetim war bulantim war hamile miyim bilmiyorum hastaneler eczaneler kapalı