Herkese merhaba 21+5 teyim. Riskli bir durumum yok her şeyin normal olduğu bir gebelik ancak bugün sabah hafif gri gibi pembe gibi kötü renkli bir akıntı gördüm. Son iki gündür kurban dolayısıyla biraz yorulmuştum. Ayakta durmak iş yapmak vs vs. Şu an Ağrı sancı yok ama yine de kaygı ettim. Normal midir başına gelen var mı ?