Tugbars Merhabalar kan testi yaptırdım beta 1.42 çıktı değer çok düşük biraz daha beklememi söylediler süreç nasıl işler bu süreçle karşılaşan var mı ilk gebeliğim
Htcanne Tugbars merhaba bhcg 5 ın altında gebelik yok kabul edilir. Çok acaba mı diyorsanız en az 4 5 gün sonra tekrar baktırmanız gerek her gün 2 katına çıkacak şekilde yükselir çünkü bhcg
mavideniz6 Tugbars maalesef hamile değilsiniz kafanız çok karışıksa eğer bir kaç gün sonra kan verdiğinizde sonucu görürsünüz ,gönlünüzce olsun inşallah
Hgmom1 Tugbars merhabalar benimde çatlatma iğnesinde 14. Gün 2 çıktı hala regl olmadım 3 gün oldu pazartesiye kadar olmazsam tekrardan test vercem sizde aradan biraz geçince tekrar kan testi verin bnece inşallah bebislerimiz vardır🌸
Tugbars zeynozey adetim 9gun geçikmişti çarsamba günü kan verdim beta değer normalde 1.20altı negatif dedi sizin az yukselmiş bir hafta sonra tekrar bi baktırın dedi pazartesi gününe randevu aldım ama kafam çok karışık hamile miyim değil miyim bilmiyorum
Tugbars Htcanne Normalde 1.20 altı gebelik yok dediler ama değerin az üstüne çıkmış bir hafta sonra tekrar baktırın dedi yani şu an hamile miyim değil miyim bilmiyorum pazartesi gününe kadın doğuma randevu aldım ama kafam çok karışık
Tugbars mavideniz6 ama beta değerinin az da olsa üstüne çıkmış pazartesi gününe kadın doğuma randevu aldım
Lavinya16 Tugbars 5den küçük her değer negatif demek, 1.42 değer ile gebelik yok demek size kim dedi 1.20 üstünün gebelik olacağını yanlış yönlendirilmişsiniz
mavideniz6 Tugbars yükselmesi bi dinamik belirtiyor evet bakalım inşallah daha da yükselir sağlıklı bi gebelik olur , beta sonucunuzu paylaşın mutlaka merak ettim :)
Tugbars zeynozey hayırlısı olsun çok teşekkür ederim peki neden değer normalin üstünde çıkıyor normal midir
adatuna Tugbars normalin üstü diye bir değer yok aslında gebe olmayan kadınlarda değer 5e kadar çıkabilir