birminikkizannesi Kızlar selam hayırlı bayramlar. Ben şu an 18+2 hamileyim. Normalde pıt pıt şeklinde karnımda bebeğin hareketlerini hissediyordum fakat son 3 gündür falan alt karnımda çok yavaş hissediyorum. Hareketleri alt karnımda hissetmem normal mi ya?
Youngplanner birminikkizannesi pozisyon değiştirmiştir normal aynı gün içinde bi aşağda bi yukarda hissediyodum bende sen yine erken hissetmişsin 21. Haftada hissetmiştim bn
tlhmrv birminikkizannesi normal canım zamanla yukarincikar hatta cikmayada bilir 26 haftalık olduk hala kasiklarma vuruyo aşağıda