Mervedrm ikinci dogumumu yaptım 20 günlük şuan
İlk doğumum çok zordu kesim oldu yırtılmam oldu komple dikildim 3 ay dikislerim düşmedi doğumda çok korktum sütüm 4_5 gün sonra geldi
İkinci doğumda da yine yırtılmam oldu şuan yine dikisliyim ve ayakta çok duramıyorum çok oturamiyorum sisiyo zonkluyo ayrıca tuvalet sıkıntı mikrop kaptin kapican kuru kalmiyo
Bana ilki zor oldu ikinci kolay olur dediler ikinci daha zordu ikiside erkek ilki 3600 kg ikinci 3780 doğdu belki kilolu oldukları içindi bilemiyorum
Sanciya gelince kişiden kişiye değişiyor ben sancı da hiç sıkıntı cekmedim dayanabilecek durumda oluyor sancılar acilmam da bir rahat oldu ama doğum esnasinda sıkıntı işte çocugu dogurana kadar insanın canından can gidiyor imkanın varsa sezeryan ol bana sen niye olmadin dersen dediğim gibi ikinci çocuk ve rahat olur dediler herkes hemde ne yırtılman olur ne dikişin dediler milletin ağzına baktım yine aynı şeyleri yaşıyorum
Sezaryen de olacağını biliyorsun en azından normal de ne kadar sancı cekecegin belli değil ne zaman doğacağı yırtılma ya da kesi olacağı belli değil en azından karnında dikişin olur temiz tuttukca mikrop da kapmazsin normal dogumda da ayağa kaldırıyorlar yürütüyorlar sezeryan da da aynı aklın varsa sezeryan ol artık çevremde herkese aynısını söylüyorum normal doğum çile dert