Ftmnraks1 Kızlar bebek arabası almayı düşünüyorum ama o kadar derya deniz ki,hangi model alsam ne yapsam bilemedim. Sizler hangi modelleri aldınız travel düşünüyorum ne önerirsiniz ?
Canimucizem Ftmnraks1 ben kanz s go aldım çok güzel bir görüntüsü var tek tuşla kapanıyor büyük ama yorucu değil çok kullanışlı puseti çok hafif katlandığı da da ağır olmuyor kabin boylar pusetle birlikte takılanlar özellikle görüntü olarak kötü duruyor ayrı ayrı takılan kabin boyların fiyatları da şuan uçmuş durumda benim gördüğüm kadarı ile bı araştırın bende kabin boy istiyordum ama bütçemi çok aştı prego modeli vardi pusetle ayrı takilmiyordu çok kaba geldi bana bende o yüzden travel model aldım tek tuşla kapanan bir model alırsanız travel sistem sizi yormaz ve alacaksanız acele edin inanın aşırı zamlaniyor benim hiç planimda yoktu ama mecburen bebeğin ilk alışverişi olarak bebek arabası aldım sonra besigini almıştım şuan iyiki diyorum 1 hafta içinde bile 1000 TL zam gördü 19.haftadaydim aldigimda
Z-ynp48 Ftmnraks1 bence öncelikle siz nasıl bir model istiyorsunuz ona karar verin. Mesela ben kabin sistem aldım nedeni ise uçağa alınması, hafif olması katlanması rahat gibi. Pregonun lotus modeline karar verdik. Puset de takılabiliyor. Ben pusetiyle beraber aldım zaten ilk aylarda o şekilde kullanılıyor
Biyologannee Ftmnraks1 oğluma joie litetrax 4 almıştım 3 yıl oldu. Kız olucak ona da onu kullanicam ama oğlum şuan kıskançlık yapıyor biraz vermicek arabamı diyor 🥲 bizde ilkten üzülmesin diye kıza ikinci el kullanışlı bı model aldım. Doona aldım hem puset hem oto koltuğu hem bebek arabası. 2 yaşa kadar deniliyor kullanım süresi ama bana 6/9 ay kullanımı bile yeter. Sonra oğlum 4 yaşında olucak artık arabaya ihtiyacı kalmaz kızı joieye geçiririz diye düşündük.
gizemhmt Puset takılabilen kabin öneriyorum ben. Travel ağır ve yorucu. Travel alan çoğu arkadaşım da kabine ya da bastona geçiş yapmıştı. E bebekte pregonun var. Hem pusetle kullanıyorsun hem çıkarıp kabin olarak kullanıyorsun gayet kullanışlı.
Ftmnraks1 gizemhmt evet bu şekilde de ürünlerin daha kullanışlı olduğunu duydum ama e bebekte göremedim hiç görmeyince de karar kilamadik
Kediperisi Ben de daha almadım ama aklımda 1-2 modele indirdim. Önce hangi sistemde bir araba istediğine karar vermen lazım. Kabin boy mu, travel sistem mi? Sonrasında da forumdaki arama butonundan kullanıcı yorumlarını incelersin. Ben o şekilde karar verdim🌸
Ftmnraks1 Canimucizem bende ilk olarak bebek arabasj ve odasj alma taraftarıyım malum her gün herseye zam geliyor o yüzden hummalı bir araştırmaya girdim bakalım.tesekkur ederim inceleyeceğim bu modeli.
Canimucizem Ftmnraks1 civilden almıştım 5bindi fiyatı en son 6bindi bir bakın umarım içinize sinen bir model bulursunuz
Ftmnraks1 Z-ynp48 yorumunuz için teşekkür ediyorum uçak olayına bakmamıştım hiç değerlendireceğim,teşekkürler.
Ftmnraks1 Ozdbtl Ozdbtl pusetli mi aldiniz pusetsiz mi ? Bu puset ortalama kaç ay kullanılıyor yahu kafa karisikligindan Leyla oldum.
gizemhmt Mero1221 Prego SOLO. Ama lotusta cok güzel. Traveldan sonra baston almak gerekiyor belirli bir zamandan sonra. Ben masraf etmek istemedim hem kaliteli hem uygun olsun bir tane alayım tam olsun dedim. Görüntüden çok işlevi önemliydi benim için. Görüntüsü de gayet klas :) Yenidoğandan itibaren 4 yasa kadar kullanılıyormuş. Mutlaka bakmanızı öneririm.
Hlybkr Puset almak gerekli mi sizce? Tam yatar olan bebek arabası alsak sadece olmaz mı çok kararsızım. Puseti sadece ilk birkaç ay kullanacak sonra boşta duracak gereksiz geliyor bana. 3 kademeli olan arabalar var tam yatar yarım yatar ve oturur pozisyon olan. Sadece onlardan almayı düşünüyorum.
Ftmnraks1 Hlybkr benim de doğumun kışa geliyor elbette çıkılır ama tam yatar kabin boylardan mi alsam yoksa travel sistem mi bilemedim. Bazı hastaneler puset olmadan çıkış yaptırmıyormuş birde öyle bir durum var.
Ftmnraks1 Biyologannee ooo başlamış kıskançlık durumları kolaylıklar diliyorum :) sağlıkla gelsinler ❤️
Ftmnraks1 Biyologannee soloyu takip altına aldım yarın gidip bakacağım mağaza da sürüsü felan rahat mı şimdiye kafar denediğim hiç bir travel bana ağır ve zor gelmedi boş denedigimden mi anlamadım:)))
Ozdbtl Ftmnraks1 Puset almadık biz,arkadasımın pusetini kullanacağım Bildiğim kadarıyla 3-4 ay falan kullanıyoruz puseti maksimum 6 aydır