Annecik-02 arkadaşlar öncelikle merhaba , ben 14. Haftada serklaj oldum .şimdi 36.haftadayim. Dun sapsarı sümüksü bir akıntı oldu. Nisan geldi diye dusunuyorum . serklaj olup nisanı gelen var mi . nolur cevap atmadan geçmeyin
Hnd3535 Annecik-02 serkalaj olunca nişan gelmiyor diye bişey yokki. Belki nişandır yada akıntı flndır doktora gitmediniz mi
efem1 Bende serklajliyken geldi ama tam sarı değildi 2 kere farklı zamanlarda sancı vs olmadığı için doktorum onemsemedi