Ladyss Kızlar yumurta toplamadan sonra 2. Adetimi olacam ama olamadım 4 gün gecikti. Normal midir yaşayan var mı bu durumu
Bebegim3444 Ladyss benmde oyleydi canım opu dan once günü gününe olurdum opudan snra gecikme oldu sonraki dönemde yumurtlama döneminde adet gördum degisti düzenim.