Kızlar reglim 4 gun gecikti olması gereken günü de gecikti olarak sayarsak 4 gun gecikti..
Akıntı yok sadece göğüs uclarim acımaya başladı. Birde dün günler sonra hatta yollar sonra öğle uykusu yapmışım genel olarak bir yorgunluk var.. Baska bir belirti yok. Test yapamıyorum eczaneler kapalı. Hastanede de normal hastane degil semt polikliniği hu yüzden kandan bakamıyor. Test icin birkaç gün beklesem artık kesin çıkar demi? Bu ikilemde kalmak cok zor.