Mavimsi02 Kızlar 29 haftalık hamileyim ara ara böyle kalp atışı gibi bir kaç saniyede bir pıt pıt ediyor bu normal mi , bebeğimin bir kaç gündür hareketlerinde azalma görüyorum bu durum beni korkutuyor ne yapmalıyım hastaneye gitmem gerekir mi
miyasekubra Mavimsi02 Benimde aynısı gerçekten bende karnıma dokununca kalp atışı gibi hissediyorum hareketlerinde de azalma var bende endişeleniyorum acaba bayram arası yorgunluktan falan az hareket eder mi ki
EdaOnurB Mavimsi02 kalp atisi dediginiz hep devam ediyorsa durmadan o sizin atar damariniz aslinda. Ara sıra hissediyorsaniz hickirik olabilir
Canimucizem Mavimsi02 hıçkırık o annesi bebeğin sağlığı için çok önemli mis gibi ciğerleri gelişiyor artık dünyanın en güzel hissi 🤍 23.haftamda hissetmeye başlamıştım ben artık çok daha belli hickiriklari dışardan da belli oluyor artık hıçkırdigi 🤍
Mavimsi02 Adyokisimsiz yaa umarım öyledir ya hareketlerinde azalma görüyorum o yüzden korkmaya başladım😒
Mavimsi02 miyasekubra bende ondandır diye düşünmeye başladım az önce doktoruma sordum bakalım ne diyecek senide haberdar ederim canım
miyasekubra Canimucizem Benim sadece karnıma bakınca dışardan belli oluyo bide dokununca ama kendim hissetmiyorum bu da hıçkırık mı oluyor acaba
Mavimsi02 miyasekubra hıçkırıkmış doktorum şimdi yazdıda 🥰 ama bebeğin hareketinde azalma varsa nst çekmemi istedi
anapanda12 Mavimsi02 yaklaşık olarak 24 haftadan sonra bu tür pıtlamalar hıçkırıktır ve ciğerlerini geliştiriyor çalıştırıyor demektir yani iyi bişi hareketlerde azalma olması içe dönük olmasından olabilir
miyasekubra Mavimsi02 Tamam canım bende yorgunluktan diyorum çünkü arada hareket ediyo ama cansız ve az