Alpkaran ilk direk insülin dedi bana bende diyet yapmak istiyorum dedim yürüyüş yapmam da da sorun olmadığı için her yemek sonrası 15 dk yürüyüşle şekerimi dengeledim ama hiç kaçamak yapmıyorum.
10 gün diyet yapıp gittim sanırım doktor da diyetle iyi gidiyorsun doğuma kadar böyle dedi.