1palyaco Merhaba , 7 haftalık gebe olanlar ne belirti yaşıyorsunuz veya 7haftalık gebe iken ne belirtiler yaşadınız hatırlayan var mı ?
BurcuArya35 1palyaco mide bulantısı ve kasik ağrısı yasadim canm göğüs hassasiyeti birde baska birsey yoktu
avakadominigi 1palyaco göğüs hassasiyeti kokuya duyarlılık bazende henüz karnım çıkmadığımiçin hamile olduğumu kabullenemedim :))
Mnergn Hızlı yemek yiyince mide bulantısı oluyor o yüzden milim milim yiyorum nerdeyse. Suyu tek seferde içince hemen sıkışıyorum o yüzden yudum yudum içiyorum. Göğüs ağrısı tabiki olmazsa olmaz. Bir de tiroid çıktı maalesef.
YigitPoyrazMomm 1palyaco benim o haftalarda mide bulantım ve kusmam olmuştu özellikle sabahları sadece ona uyaniyordum