27 haftalık hamileyim dün pikniğe gittik sırtımıda yaslayamadm ayaklarımıda uzatamadm çok fazla hareketli bi gün geçirdim akşam kahve leke geldi korkuttu bizi doktora gittim acilden kendi doktorum yoktu illa alttan muayene etcem diye tutturdu bende istemedim üst muayene yaptı bebekte bi sorun yok dedi ntsye bağladı sancımda çıkmadı ama yinede aklıma takıldı