aaslim Genelde sabahları bi halsizlik baş dönmesi yaşıyorum tansiyonum büyük 10-9 arası , küçük 5 -4 arası oluyor. Her doktora gittiğimde normal çıkıyor o yüzden bir şey demedim, sanırım açlığa tahammülüm yok, şekerim de normal çıkmıştı. Yaşayan var mı?
Onemother1 aaslim ben . Hatta bi gün acillik olmuştum 🙈 ama doktorum önemsemiyor yüksek tansiyondansa düşüğü tercih ederiz diyor bi sorun olmaz diyor
Pnrpnr_ aaslim aynısını yaşadım üç kez. Ani şeker düşmesinden kaynaklanıyor bende. Tansiyonum normal çıkıyor. Sık sık ve az az beslenmek gerekiyormuş. Çikolata şeker gibi yiyecekler şekeri bir anda yükseltip bir anda düşürüyormuş çok tuketmemeye çalışın 💕 bir de bebek artık büyüdüğü için damarlara baskı yapıyormuş o da kan akışını yavaşlatıyor ve baş dönmesi yapıyormuş çok normal dedi doktor artık. Tansiyonunuzu takip edin 14 ve üzeri olması tehlikeli bizim için dedi doktorum. O yüzden düşsün de yükselmesin dedi.
Seyma2525 aaslim bende yaşıyorum sürekli ama doktora gittiğimde normal çıkıyo açlıktan dolayı oluyo sabahları
Zeynep1080 Bende ilk 5 ayımda öyleydim istisnasız , sonra toparladım çok şükür , arada oluyor , normal bir durum old söylemişti doktorum