fizikcianne Güle güle sağlıkla kullansın bebiş 😇 Bende travel sitem aldım buna benziyordu tipi joell marka. 18 ay kullandım ve yaz kış hheeeeeryerde kullandım. Cok gezen bir aileyiz asırı rahat dısarda. Kızımda rahat etti bizde. Sonra 2.ye hamile kaldım agır geldi ittirmesi kızım 12 kg araba 12 kg zor oldu. Baston aldım suan hafif kızımda bende rahatız. Travel sitemi kaldırdım bebiş gelince cıkarıcam tekrar. 😄 Yer kaplıyor evde evet ama koyacak yerin varsa sorun olmuyor. Birde bizim apartman asansörlü oldugu için sorun olmadı belki asansör olmayan yerlerde indirip cıkarması sorun olabilir. Ben cok memnundum rahattım 😄