merrvekus Sabah 6.30tan beri ağrı çekiyorum adet sancısına benziyor ve sanki tuvaletim varda çıkamıyo gibiyim de 34+5im acile gitmelimiyim ??
Tubaakin merrvekus aynı şeyi yaşadım şu an nst deyim 39 haftadayım açıklık daha 1 cm miş 2-3 gibi şiddetlenirse gel dedi 🥺
Fereh2000 merrvekus Bence en yakın yere git. Ya da doktorunu ara durumu anlat. Böyle haftalarda her şey ola bilir. Belki de doğum sancısıdır.
aaslim merrvekus 32+3 teyim bir saattir aynısını yaşıyorum yalancı sancı için bile erken değil mi bilemedim
merrvekus _Dilan hala aynıyım sıcak duş aldım burda okuduğum kadarıyla yalancı sancıysa sıcak duştan sonra gittiğini söylüyorlardı ama bende devam
merrvekus Tubaakin sizin zamanınız gelmiş ben 34+5 😢 sağlıkla alırsınız kucağınıza inşallah öğlene kadar geçmezse bende gideceğim hastaneye
merrvekus Fereh2000 öyle yapacağım fakat eğer doğum sancısıysa biraz daha evde çekip öyle giderim diye düşündüm
Svgi06 merrvekus Bence gidin ilaçlarla durdura biliyorlar sancıları haftanız gelene kadar beklerdiniz en azından
Minis122 merrvekus sakin ole bisi yapma. Agrin gecmiyorsa hmen git dogumunu durdururlar erken daha. Ben 10 gun hastanelerde surunuyorum 34+3 haftakigim.ilac serum aliyorum kasilma var bendede erken daha kuveze girer durabikdigince dursun dedi doktorum
merrvekus Svgi06 bu haftalarda yalancı sancılarda oluyo ya o yüzden beklemek istiyorum ama geçmezse mecbur gideceğim
merrvekus _Dilan ben gittim sancı biraz çıktı ama açılma yoktu herhangi bir problem olmadığını söylediler gönderdiler
_Dilan merrvekus ya çıkmış miydi sancı serum mu verdiler. Benim durdu diye gitmedim şimdi yine baslamis
merrvekus Minis122 etrafta abartıyorum diye bakıyorlar ilk bebek olunca yalancıyla karıştırıyorsun falan diyorlar valla bende korktum gittim ama gönderdi