7+0 doktora gittim kese ve bebek vardı kalp atışı var ama çok yavaş geç döllenme olabılır dedı ancak doktor az konuştuğundan lafları cımbızla alabildim bu durumu yaşayan varmıdır suan 8+1 olduk Pazartesi doktora gıdecegım ama içim içimi yıyor kalp atışı normale gecermi kızlar 😔