Pinar05 Kullanmış olduğum folik asit çantamda avmdeki x ray cihazından gecti kullanmaya devam etsem bi sakıncası olur mu
Pinklove Pinar05 x ray cihazı nedir bilmiyorum ama hiç böyle şeylere takılmadım. Düz geçer giderim. Bakmak xraymıdır craymıdır diye. Kendinizi bu kadar kasmayın. Rahat hamilelik geçirmek istiyorsanız her detaya takılmayın.
pelinden Pinar05 Dalgaya vurulacak bir soru görmüyorum endişelenmiş olabilir. Çantalarımızı koyduğumuz x-ray cihazları ile insanların geçtiği kapı şeklindeki detektörler birbirlerinden farklı şeyler. Yine de kendinizi endişelendirmeyin cantalarımızı koyduğumuz x-ray cihazlarındaki radyasyon miktarı çok çok düşük diye biliyorum detektörler zaten farklı bir prensip ile çalısıyor
_nigarr24_ Gerçekten mi?Tabiki kullanabilirsiniz. O cihaz sadece anlık radyasyon yayıyor,hasta etmiyor. Ben bile bazen geçiyorum. Ufak şeyleri abartmayın
Pinar05 pelinden görüşleriniz için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi dalgaya alınacak bir konu değil. Kimler neler neler soruyorlar. Xray cihazının zararlarının farkında değiller bence.