Kızlar şaka gibi bir gece yaşıyorum 25+0 oldum bugün suyum geldi yatak su içinde kaldı, hastaneye geldimm bakıldı su geliyor dendi testler yapıldı yatışım yapıldıı şimdi doktoru bekliyorum ne olacak bilmiyorum ne olur dua edin .. ilk gebeliğim 32de olmuştu ama bu çok küçük 😰