25 Haziran da 89. Küsürdü
30 Haziran 694. Küsür çıktı bayram haftası olduğundan acile gidip kan vermek durumundayım ilk öğrendiğim de 20 Haziran 0,536ydı folik asit kullanmıyorum acildekiler vermiyor ayın 14üne bulabildim folik asit anca o zaman alıcam gibi duruyor herhangi başka bişey kullanmıyorum da vitamin vs ama bilemedim nasıl beslenmeliyim onuda pek bilmiyorum açıkçası da korkuyorum ilk düşükten sonra bilgisi olan varsa lütfen 🙏
