turkuaz_ dün aldırdım zaten rahatladı uyudu hatta,15 20 dakika sonra bir uyanıyor saatlerce uyumuyor :( yanıma yatırınca seviniyor oyunlar oynatıyorum gülüyor ama yerine yatırınca tekrar aynı. Saat geç oluyor pilim bitiyor benimde sıkılıyorum artık uyumasını istiyorum her gece aynı şeyi yaşıyoruz gece olmasından korkuyorum artık