Merhaba hanımlar 2 gündür karnım sürekli sertleşiyor taş gibi oluyor hafif ağzımda oluyor sertlik olunca doğum için erken ama çok tedirginim doğum belirtisi mi diye ikinci gebeliğim ilkinde normal doğum sancısı yaşamadığım için bilmiyorum sezaryenle alındı ne yapmam lazım doğum sancısı belirtisi nasil oluyor aydınlatır mısınız?