Arkadaşlar merhaba yoğun bir soğuk algınlığı geçiriyorum 2 aydır diyebilirim kulağım tıkandı enfeksiyondan o derece sadece bebeklere verilen damlayla açtım kulağımı antibiyotik önerdi dr auğmentin 1000 mg günde 1 seklinde ama içmeye cesaret edemedim üzerinden 3 hafta geçmeden tekrar burun akıntılı balgamlı (özür dilerim) günler başladı dr gideceğim tekrar antibiyotik tedavisi önerir mi bilmiyorum kullanan oldu mu bebeğime zarar verir mi