Bennuss 8 haftalık gebelikte kese var bebek yok yalnız bugün bi kaç kişi cok yüksek olduğunu ikiz olabilir dedi tek kesede iki bebek görülür mü değer normal değilmi kafam karıştı 🙄
Ozge56 Bennuss 8 haftalık bebek görülmesi gereken kalp atışı olması gerek. 8 haftaya göre beta normal
Kelebek-001 Bennuss Ben 7+2 de 62 bin küsur değerle kalp atışını da duymuştum bebeği de görmüştüm. Değer normal aslında ama bebeğin görünmesi ve kalbinin duyulması gerekiyordu. Rabbim hayırlısıyla korktuklarınıza uğratmasın. İnşallah güzel haberler alırsınız 🤲🏻
Bennuss Ebru-29 boş gebelik dedi perşembe 77 bin çıktı cumartesi 93 bin doktor da şaşırdı yüksek olduğuna bayramdan sonraya kadar bekleyelim yinede dedi kese büyüyor değer güzel artıyor dedi sadece
Nurkoylms Bennuss aa canim 8 haftaya kadar bebek gorülmesi lazım ama betan da cok iyiymis yüksek yani
Nurkoylms Bennuss insallah görüsünüz bebeginizi canim 9. Haftaya kadar görülmeyen var diye biliyorum birde kilo falan olunca da zor goruluyormhs