Melodimm AsyaLina55 Sende ona kocam bana sana kilo yaskismis dedi.Herkese yakismaz bu kilolar dedi dersin.😂
Melekecre AsyaLina55 ozman eşinizle konuscaksiniz bundan sonra ki mesafeden dolayı asla size agzini açıp birşey demesin,cokkk uzun mesafe koyun,etlerde boğazında kalsın..
Melekecre AsyaLina55 siz alttan aldıkça o susmaz,konuştukça kendini bı pok sanıyor belli haddini bildirin..hiç birşey yapamiyirsaniz tepkinizi koyun, yanındaysaniz kalkın gidin işmi yapıyorsunuz bırakın gidn,
Ezgiaek Valla tersleyin, hiç umrumda olmazdı Hamile halimle kimsenin fiziğimle alakalı olur olmaz yorumunu kaldıramam
Huhu21 AsyaLina55 ayy böyle kaynanaları var ya böyle balkondan atmak lazım nasıl sinir oluyorum sende de var ki param yiyorum Allah Allah ye canım valla can boğazdan gelir ben 26 haftada 10 kilo aldım
K11 AsyaLina55 Benim ilk sevgililikten tututun evlenene kadar hep kiloma laf ettiler kaynanam kayınpederim eşimin halalari vs düşünün ki anneme besi ye mi çektiniz bunu dediler annem sırf benim hatrıma sustu ki ben neden bişey demedim inanın çocukluk aklı ile bişey dememişim.Başka bir zaman Eşimin ailesi bu çocuk doğuramaz dediler beni eşimin yanina yakıştırmayıp bu gelinimiz zayıf olan değil gibisine konuştular ne düğüm de ne evimde katkıları olmadı ama taktiri ilahi ke di kızları benden beter olmuş . Bu ara da o kızları yani görümcem hadsiz bir şekilde sende çok kilolusun diyordu .
mombarbie_ AsyaLina55 benimkiside ayı gibi 43 kiloyum diye sürekli çok zayıfsın rüzgar alsa götürür senin gücün ne ki yapılan vs diyip duruyor ben kıskançlığa veriyorum etrafımda hiç tanımayan insanlar bile barbie bebeklere benziyorsun ne güzel her giydiğin yakışıyor diyorsa onun bana gelip bu şekilde konuşması kıskançlıktan başka birsey değil bunlara kendini begendiremezsin zayiflayinca da gelip ne kadar zayıfsın diyorlar 🤣🤣🤣
bendeanneoldum_ AsyaLina55 benim kaynanam tam tersi zayıf olduğum için bana kilo al der çok ye der dalga geçmez ama illa yede kilo al der
Esca AsyaLina55 var tabii olmaz mı haddini aşanlarla görüşmeyi kestim sınırda kalanlara da haddini bildirdim. Hiç pişman değilim 😀👍