tekbirask156 sewimomur ben bekliyorum dogmazsa 41 e kadar bekliyorlarmis sonrası sezeryan sanırım . Doğacak gibi değil hic. 😕
Zehra_25x Sevcanyigit 29 gunumuz kaldiii 😍 heycan korku endişe butn duygulari ayni anda yasiyorum. Rabbim bebislerimizi saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 🤲😊🌼
Meyra21 Kalbiimde2can mrb benimde 40 gün kaldı de size doğum ne zaman dedi ve bebeğin kilo ve boyu nasıl ben pazartesi günü gideceğim de a ☺️