Merhaba hanımlar bezmialem hastanesinden 8ay tüp bebek tedavisi ile gebe kaldım o süreçte burada merak ettiğim sorulara cevap aradım süreklim benim gibi kafasında soru olan tüp bebeğe başlayacak olan hanımlara yardımcı olmak için yazmak istedim sormak istediğiniz merak ettiğiniz ne varsa yaşadığım süreçle yardımcı olmak isterim.