Sonunda bende doğum yaptım üç gün önce ben öğlen tercih ettim sabah erkenden kalktım banyomu yapıp hazırlandım 11 gibi hastaneye ytaisim yapıldı nst baglandilar damar yolu derken doktorum geldi ve ben çok heyecanlıydım ameliyathaneye girdik ilk önce beni kambur şeklinde oturtup belde. İgnemi yaptilar ben aşırı heyecanlı olduğum için gozlerimi kapattım :)) kendibizi nekdr serbest bırakırsanız okadar kolay kizlar inanın elinizdeeki damaryolu bin kat daha çok acıyor her işlemde sizi bilgilendiriuorlar iğneden sonra hemen ayaklarım uyusmaya başladı bı sıcaklık iniyor daha sonra yağışa geçiyorsunuz o an işte en zoru bı mide bulantısı bı baş dönmesi tansiyon düşüyor ve ilk etapta çok az bı hissetme oluyor dokunma gibi acı kesinlikle yok ama dokunma panik yaptırdı bana ilk önce biraz mırıldandım daha sonra bı ilaç yaptılar ağrı kesici kendime gekdim ne bulantı kaldı ne bişey his sıfırlandı hiç acı yok bebeğimin çıkmasını beklerken anestezi Dr muhabbet ediyorduk dusnun göğüste inanılmaz bı baskı hissediyorsunuz bebek cikarken çıktıktan sonrada çok büyük bi ferahlik :) bebeğimi öpüp gördükten sonra götürdüler o sırada bana hafif bı ilaç verdiler uyku yapıyor sadece işlemler bittikten sonra gözetim odasindasiniz benim tansiyonum xok düşük olduğu için beni fazladan beklettiler inanılmaz usudum üzerime sıcak verdiler hafiften ağrı karın agrisiyla başlıyor odaya çıktığımda bebeğim yanımdaydı hemen emzirdim ama o an herşey çok zor kizlar sonrası gerçekten çok basit değil hele o ilk yürüyüş evet zor kolay diyen yalan söyler spinalden korkmayın gerçekten bı his bişi yok ama sakın kalmanız şart kendinize telkin vermeniz lazım ben o şekilde yaptım ve çok güzel geçti benimde hikayem bu biraz uzun oldu ama detay vermek istedim rabbim o güzel duyguyu isteyen herkese nasip etsin 🥰