34+1 canım asla geçmedi ne gavıscon ne rennie ne pronat hiçbiri iyi gelmiyor. Süt yoğurt sakız bilmem ne yaramıyor. Ağlayacağım o derece kötü yanıyor dayanamıyorum. Çözüm bulamadım bulamıyorum. Yazılanları hep denedim duyduklarımı yaptım. Badem muz insanın midesini yakar mı yakıyor. Geçmeyecek herhalde artık umudumu yitirdim