Nur_Gulec 2 tecrübemi de yazayım canım belki fikir olur , ilk doğumum 34 haftalık iken oldu, geceleri sabahlara kadar ağrılarım oluyordu belimden bacaklarıma kadar vuruyordu, sabahlara kadar odada yürümek zorunda kalıyordum çünkü ne zaman uzansam geçer diye düşündüğüm ağrılar aksine uyku uyutmuyordu, karnım aşırı sertleşmişti ve baya aşağı düşmüştü kendimde fark ediyordum düştüğünü, aşırı mide bulantım oluyordu ve ilkinde ishal değil aksine kabız olmuştum , doğumdan bi gün önce önce nişan geldi , iç çamaşırımı hep açık renk giyiyordum koyu renkte anlayamam belki diye iyi ki öyle yapmışım açık renk olduğu için kırmızı pembe tonlarında gelen nişanı rahat görmüştüm, nişandan 2 saat sonra sonra suyum geldi, suyum geldikten 14 saat sonra oğlum kucağımda idi.
İkincisine gelince (38 haftalık) son zamanlar yine geçmek bilmeyen ağrılar oluyordu sabahlara kadar ağlardım uyku uyumak istiyorum diye , bu sefer ishal olmuştum doğumdan 1 hafta önce başlamıştı, kusmalarım oluyordu iştahsızlık yaşadım ve tabi yine karın sertleşmesi, doğumdan bir gece öncesi hamilelik boyunca hiç gelmeyen sütüm geldi annemlere söylemiştim bugün yarın gelecek o çocuk demişlerdi, sabahına yani doğum olacağı gün ayakta dikelirken nişan gelmeden bu sefer direk suyum geldi ve suyum geldikten 5.6 saat sonra kızım kucağımda idi. Zaten inanın ister istemez anlıyorsunuz çünkü ben ilkte tecrübesiz olduğum halde gelecek bu çocuk demiştim demez olaydım ertesi gün doğum başladı🤦🏻♀️. Ha birde aşa kısımda aşırı baskı oluyor kafasını hissediyorsunuz hele oturunca aman Allahım sızım sızım sızlıyor canınız
Şimdi 3.kez 20 haftalık hamileyim bakalım bu sefer neler olacak , size tavsiyem normal doğum düşünenler doğumu kolaylaştıracak şeyler yapmanız , ben ilkinde bilmiyordum ama ikincisinde hep kolay olsun diye uğraştım neler neler yaptım son 2 hafta kala , iyi ki yapmışım tek bir yırtılma dikiş olmadan atlatmıştım doğumu çok şükür , herkese hayırlı kolay doğumlar diliyorum , özellikle ikinci normal doğumu yapacaklar daha şanslı çünkü vücut alışmış durumda ve saat olarak daha kısa sürebiliyor diyebilirim