acemii_annee 35 haftalık doğum yaptım korkutmak falan aşka istemem . Her kadinda olcak diye bişey yok dedi doktorum ama olabiliyor dedi . Çünkü benim kızım sadece az bı solunum sıkıntısından girmişti kuveze ertesi gün enfeksiyon olduğunu söylediler anne karnında kapmış , idrar yolu enfeksiyonu yaşadın mı dediler. Ki 34. Haftada 3 gün tedavi gördüm hastanede beyaz akıntım sarıya dönmüştü idrarim artık ağrılı olmaya başlamıştı, ve kokulu oluyordu . Son gün artık bebek hareketlerinde szalmayi hissetmiştim taş gibi olmuştu karnım hissetmiş gibi acil.gittim doktora ve o gün doğuma alındım nst sancı çıkmıştı . Allah sağlıkla kucağına versin rabbim dilerim böyle bir durum sizde yaşamayın 🤲🤍