Aslii35 Kızlar 17. Haftadayız ama ben şimdiden ayaklarım ellerim çok şiş ödem oluşuyor bunu yaşayan var mı yada yaşayıp çözümü olan doktoruma ulaşamadım size sormak istedim
gokcenurmatpan Aslii35 bol su içmen lazım canım günde en az 2,5 litre su içmelisin daha çok var alışkanlık haline getir bari 🥰
Aslii35 gokcenurmatpan kuzucum içtiğim suyun haddi hesabı yokya 4 lt buluyodurr bir de hava sıcak ya susuyorum ☺️ amma velakin imkanı yok ne yaparsam yapayım şişiyor davul gibi oluyor 😭
gokcenurmatpan Benimde 38+3 artık son günlerim bol su içsemde bana faydası olmuyor ayağa kalktığım gibi şişmeye başlıyor 😔