İlk oğlumu 36 haftada doğum yaptim kendiliginden suyumun gelmesiyle başlayan bu dogum oldu beklemedigimiz bı anda. Şimdi kızıma hamileyim 36 hafta olunca beni yine bı telaş sardı acaba yine böyle biraz erken olabilir mi .
İlk ve ikinci doğumlar haftaları çok farklı mi oluyor