Kızlar 37 haftalıgım ayaklarımda aşırı şişlik mevcut ve sağ ayagımda üzerine basamıcak kadar ağrı var bu neden olur cok korkuyorum oksapara başlattı doktorum coraspirinden sonra yan etkı yapmıs olabılırmı preklamsi yazıyor oda böylle bişeymi ama tansıyonum yuksek deil 11 7